Jutalom hittan tábor Sarudon

Azok a gyerekek, akiknek hitéleti tevékenysége kiemelkedő, (sokat jártak szentmisére, felolvastak, ministráltak) és akik hittanversenyeken képviselték iskolánkat, jutalomtáborban vehettek részt Sarudon, a Genezáreti Lelkigyakorlatos Házban szeptember 7-9-ig.

Rajtunk kívül az adácsi katolikus általános iskola diákjai és pedagógusai voltak még ott. Hamar összebarátkoztunk és jókat fociztunk, csocsóztunk, pingpongoztunk. Együtt étkeztünk és együtt is imádkoztunk. A pénteki ebéd után biciklire pattantunk és kitekertünk a strandra, ahol a bátrabbak belemerészkedtek a vízbe. Este Szemenyei Péter iskolalelkészünk meglátogatott minket, s egy szentmise keretében hálát adtunk a jó Istennek, hogy itt lehettünk. A misén a gyerekek aktívan vettek részt: ministráltak, felolvastak és közösen ifjúsági énekeket énekeltünk. A szentmise után elemlámpákkal felszerelkezve éjszakai túrára indultunk a gátra.

Szombaton a reggeli és az énektanulás után kézműves foglalkozásra került sor, majd a nap többi részét Poroszlón töltöttük. Ellátogattunk a tanösvényre és megcsodálhattuk a Tisza-tó madár-és növényvilágát. A finom éttermi ebéd után a ragyogó napsütésben két hajóval csónaktúrára indult a csapatunk. Este a táborban sportolhattak, kézműveskedhettek, társasjátékozhattak a gyerekek.

Vasárnap délelőtt kerékpárral  a Mini Zoo-ba  látogattunk el. Volt állatsimogatás, állatetetés is. Az adácsi diákokkal együtt részt vettünk a sarudi templomban 11:30-kor kezdődő szentmisén, ahol hálát adtunk e felejthetetlen három napért. Mivel vasárnap délután körülményes hazajutni Sarudról, ezért a Szülők segítségét vettük igénybe. Így több autóval sikerült épségben hazaérkeznünk.

A jelentős korkülönbség ellenére a gyerekek ismét hamar megtalálták egymással a közös hangot, ami annak is betudható, hogy sokan több év óta a tábor rendszeres résztvevői. Viszont új dolog volt, hogy rajtunk kívül másokkal is táborozhattunk és a tanévet rögtön egy táborral kezdtük. Élményekben gazdagon tértek haza diákjaink.

A táborunk az EPER (EGYH-KCP-18-0356) pályázat segítségével valósult meg. Köszönjük a pályázat adta lehetőséget!